Latest Blog News: Διαβάζετε πάντα και τα ΣΧΟΛΙΑ των αναρτήσεων!

Πως βάζουμε ένα εικονίδιο(favicon) δίπλα από την διεύθυνση(url) του blog μας?


Print Friendly and PDFPrintPrint Friendly and PDFPDF

Ένας φίλος-αναγνώστης με ρώτησε τις προάλλες πως μπορεί να βάλει και αυτός ένα εικονίδιο(favicon) δίπλα από τη διεύθυνση(url) του blog του.Αυτό το εικονίδιο λέγεται favicon.Εάν ακόμα δεν έχετε καταλάβει για ποιο πράγμα σας μιλάω εννοώ αυτό εδώ το favicon (link για pchands) που είναι αριστερά από την διεύθυνση(url) του blog μου και είναι και το σήμα κατατεθέν του.Λοιπόν για να βάλετε και εσείς είναι πραγματικά πανεύκολο.Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να βρείτε ποιο favicon σας αρέσει.
Στη συνέχεια της ανάρτησης δείτε πως το βάζουμε.


Το μόνο που έχετε να κάνετε εσείς λοιπόν ,όπως είπα, είναι να βρείτε ποιο εικονίδιο σας αρέσει το οποίο να έχει διαστάσεις 16Χ16 ή 32Χ32 pixels.
Αν δεν ξέρετε που να τα βρείτε αυτά εγώ σας προτείνω αυτήν εδώ τη σελίδα (Πατήστε εδώ.)
Άλλη μια σελίδα για favicons είναι αυτή εδώ.
Λοιπόν το ποιο favicon θα βρείτε είναι δικό σας θέμα.Υπάρχουν άπειρα και υπάρχουν και άπειρες σελίδες που θα τα βρείτε.Πατήστε απλά στο google αναζήτηση το "free favicons" και θα βρείτε χιλιάδες σελίδες με favicons αν δεν σας ικανοποιούν αυτές που σας έδωσα.

Το δικό μου θέμα τώρα είναι να σας δείξω με ποιον τρόπο θα βάλετε το favicon στο blog σας.
Αφού έχετε βρει λοιπόν το favicon που θέλετε να εμφανίζεται αριστερά από την url του blog σας κάντε τα παρακάτω:



1)Σύνδεση στον λογαριασμό σας από το blogger.com

2)Διάταξη

3)Επεξεργασία html

4)Πατήστε ταυτόχρονα στο πληκτρολόγιό σας το ctrl + F για να ανοίξει το γνωστό παραθυράκι αναζήτησης

5)Εκεί μέσα γράψτε και αναζητήστε το </head>



6)Αφού το βρείτε αντιγράψτε και βάλτε τον παρακάτω κώδικα ακριβώς από πάνω του δηλαδή πριν από το </head>

<link href='Εδώ βάλτε τη διεύθυνση(url) του favicon σας.' rel='SHORTCUT ICON'/>

Απλά αλλάζετε το κόκκινο μέρος με την διεύθυνση του favicon που είχατε διαλέξει πριν.
Για να βρείτε την διεύθυνση(url) του favicon σας μπορείτε να το ανέβασετε στο freefotos.gr ή πιο απλά να κάνετε δεξί κλικ πάνω στο εικονίδιό σας και μετά να επιλέξετε ιδιότητες(properties) και από εκεί να βρείτε την διεύθυνση(url) του favicon σας.

7)Προεπισκόπηση να δείτε αν λειτουργεί και αν σας αρέσει

8)Αποθήκευση προτύπου και είστε έτοιμοι!


Άφησε μου ένα σχόλιο και πες μου τις εντυπώσεις σου.

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

46 comments:

Theogr ο κηπουρός είπε...

Καλησπέρα. Προσπάθησα να το βάλω άλλα δεν εμφανίστηκε στην μπάρα. Κάτι κάνω λάθος άλλα δεν ξέρω τι. Θα ξαναδοκιμάσω πάντως. Ευχαριστούμε πολύ για όλα τα tricks.

Jeronimo είπε...

φιλε, δεν βγαινει, το κανω και οταν κανω προεπισκοπιση, μου λεει οτι δεν ειναι σωστα το html,

bloggertips.gr είπε...

λοιπον παιδια ειδα τα σχολια σας και παρεξενευτηκα γιατι νομιζα οτι κατι ειχα κανει λαθος για να μην το πετυχατε κι οι 2.σε ενα αλλο μου πειραματικο blog πηγα να το δοκιμασω να δω τι θα βγει και βγηκαν ολα σωστα.κατι εχετε κανει εσεις οι 2 λαθος.στην αναρτηση ειναι ολα σωστα γραμμενα και χιλιοδοκιμασμενα.λοιπον ξαναδοκιμαστε και πειτε μου τι εγινε.

Σταλαγματιά είπε...

Yes yes yes
το έβαλα
ευχαριστω πολύ πολύ!!!!

Kipouros είπε...

Το πρόβλημα είναι στον Explorer. Αν το πρόγραμμα είναι σπασμένο δεν το δέχεται. Διάβασα το σχόλιο της Αναστασίας, μπήκα να το δω και δεν είδα τίποτα. Το άνοιξα τότε με Firefox και ω του θαύματος είδα και το δικό μου. Για δοκιμάστε το. Το έκανα και εγώ σε έναπειραματικό που έχω.

ΘΑΝΟΣ είπε...

Φίλε μου Γιάννη θα μεταμορφώσεις τα blog μας. Εισαι και πολύ γρήγορος.
Να εισαι καλα. Καλα μπάνια...

ΘΑΝΟΣ είπε...

Φίλε μου Γιαννη θα μεταμορφώσεις τα blog μας.
Εισαι και πολυ γρήγορος.
Σε ευχαριστώ και καλα μπάνια...

bloggertips.gr είπε...

@Αναστασία χαίρομαι που κατάφερες να το βάλεις.

@Θάνο τελικά το έβαλες γιατί δεν το είδα πριν λίγο που μπήκα στο kouk-family?

@Κηπουρέ αυτό που λες δεν το είχα σκεφτεί.τελικά είναι αλήθεια.αρα πρεπει να το δοκμαζετε ολοι με το mozilla.

Ανώνυμος είπε...

ola auta ta pires apo ton Niko...tipota dikos ou den einai.....kai episis kanenas den nomizw na se rotise kati kamia fora...auto to blog einai pseftia...

Ανώνυμος είπε...

OTAN SE ZILEYOUN AXIZEIS KATI

bloggertips.gr είπε...

πολύ σωστά φίλε μου.

Kameleon είπε...

Ευχαριστω! Ωραιο Tip!!!

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ πολύ το έβαλα σε δύο από τα blog που επιμελούμαι:
http://nefeloma.blogspot.com/
http://563112.blogspot.com/

Να είσαι πάντα καλά και να μας ομορφαίνεις... "την ζωή"

ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ είπε...

Το έβαλα το εικονίδιο, αλλά δεν μου το εμφανίζει,ούτε τα δικά σας αλλά ούτε το δικό μου.
Όσο για τον ανώνυμο η λέξη ψευτιά φίλε μου, είναι πολύ βαριά. Ντροπή! Μεγάλοι άνθρωποι είμαστε.Όλοι είμαστε φίλοι εδώ μέσα.
Καλές διακοπές.

ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ είπε...

Το έκανα! Το έκανα! Δεν ακολούθησα σωστά τις οδηγίες και για αυτό δεν έβγαινε.
Φιλάκια πολλά, πάω να κάνω και τα άλλα που γράφεις!!

bloggertips.gr είπε...

Αγαπητέ φίλε,

τώρα είδα τα σχόλια σου.
χαίρομαι που τα κατάφερες και το έβαλες το εικονίδιο.αν έχεις χρόνο και ακολουθήσεις σωστά και ήρεμα (όπως και έκανες) τις οδηγίες θα σου βγουν όλα όπως τα θέλεις.όχι μόμο για το favicon άλλα σε όλες τις αναρτήσεις.
αν βέβαια αντιμετωπίσεις κανένα πρόβλημα πες το μου και θα σε βοηθήσω να το λύσεις.
όσο για το ανώνυμο δεν θέλω να πω τίποτα.εγώ είμαι εδώ για να σας βοηθήσω (αν και όσο μπορώ) για να σας λύσω τις απορίες σας.τίποτα άλλο.άποψή του είναι όμως και μπορεί να λέει ότι θέλει.όσο για τη λέξη "ψευτιά" είναι ακόμα πολύ νωρίς για να το πει.2 εβδομάδες έχει που άνοιξε αυτό το blog.
καλές διακοπές και σένα.

magnitis είπε...

Το έβαλα και δουλεύει μια χαρά.
Ευχαριστώ.

angie είπε...

σ' ευχαριστωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω (οχι πως το εκανα με την πρωτη βεβαια... αλλα ολα καλα)

era είπε...

φίλε ευχαριστώ πάρα πολύ!το μπλόγκ σου με έχει βοηθήσει πολύ αν και έχω σάιτ σε άλλη πλατφόρμα απο αυτην του blogspot.

stratos o ψήστης είπε...

Το έβαλα με βοήθεια ευχαριστώ πολύ.

Ανώνυμος είπε...

Καλό και εύκολο... ευχαριστώ!

ekabitis είπε...

To τακτοποίησα και αυτό. Μήπως μπορεις να μας πεις επίσης, το favicon που έχεις στο τέλος της σελίδας, "move on to top of page",πως μπαίνει?

bloggertips.gr είπε...

οτι πεις disa!

Ανώνυμος είπε...

Nα ΄σαι καλά.
Με τη μία πέτυχε. :)

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
bloggertips.gr είπε...

ΦΟΡΑΔΑ ΣΤ΄ ΑΛΩΝΙ
χαιρομαι πολυ.
καλο βραδυ και καλη συνεχεια

alepoy είπε...

μπράβο ρε μαν είσαι ο καλύτερος!

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Προσπάθησα για τούτο αλλά δεν βγαίνει!
Το έκανα πολλές φορές,ακολούθησα τις οδηγίες σου αλλά δεν...
Θα ξαναπροσπαθήσω κια πάλι!
Ευχαριστώ πάντως και για τούτο το post!
N;asai kal;a.

bloggertips.gr είπε...

αγαπητη μου Ναντια που εισαι και ομοθρησκη οπως βλεπεις απο τα προηγουμενα σχολια το εχουν πετυχει αρκετοι.αρα κατι εχεις κανει λαθος.προσπαθησε να βρεις το λαθος σου.αλλιως κανε με διαχειριστη για 10 λεπτα να στο βαλω και τελειωσαμε!

ΚΙΛΟ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
bloggertips.gr είπε...

ΚΙΛΟ αυτο πρεπει να το σβησεις.δεν χρειαζεται.

pliroforiodotis είπε...

re sy john to exw dokimasei polles fores alla dn mporw na t valw....ligi voi8eia einai kalodexoumeni.

bloggertips.gr είπε...

ναι και εγω θελω να βοηθησω αλλα δεν μπορω αλλο.κατι κανεις λαθος.αν δεν μπορεις κανε με διαχειριστη και πες μου πιο favicon θελεις να βαλεις και θα στο βαλω εγω.

pliroforiodotis είπε...

gt oxi...mono pes mou se poio mail na steilw tn prosklisi.

bloggertips.gr είπε...

στο www.johnpatra.blogspot.com@gmail.com

Μάδε είπε...

Ευχαριστώ πολύ φίλε μου. Το έβαλα :)

Ανώνυμος είπε...

Kalhspera file
Adynato na to petyxw
Mhpws epireazei pou prin apo to head exw valei ton allo kwdiko gia na anoigoun ta links se nea kartela; Ti ginetai se ayth thn periptwsh;

Ανώνυμος είπε...

Γιάννη, σε ευχαριστώ!
Πραγματικά με βοηθάς...

Unknown είπε...

Φίλε Γιάννη σε ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια σου! Τελικά το βρήκα το σωστό πόστ και ακολουθώντας τα βήματα το ΠΕΤΥΧΑ!!! Είναι απίστευτο, ξέρεις όταν τελικά περιμένεις να φορτώσει την προεπισκόπηση και τελικά βλέπεις ότι το έχει δεχθεί και ότι δουλεύει ρολόι … είναι πολύ όμορφο!

Dim.Siozos---SeaSpinning είπε...

Φίλε το έφτιαξα. Για ακόμη μία φορά σε ευχαριστώ πολύ.

A.G.Selena είπε...

Γεία σου Γιάννη έχω ένα πρόβλημα...
Ενώ είχα βρει παλαιότερα το Blog σου και με τη βοήθεια σου έβαλα το favicon μου τώρα μπαίνω και δε βλέπω τίποτα...Το ξανα κάνω από την αρχή μπας και πείραξα κάτι καταλάθος αλλά δεν γίνετε με τίποτα...Μου βγάζει error στο html...Μήπως άλλαξαν κάτι αυτοί από το blogger?

Secra είπε...

Selena κάνεις όλα τα βήματα σωστά;
Αν ναι και εξακολουθεί να μην πετυχαίνει, δοκίμασε αυτό http://www.bloggertips.gr/2011/07/favicon-url-blog-2.html

A.G.Selena είπε...

Με τον δεύτερο τρόπο επανήλθε!!!
Χίλια ευχαριστώ!!!

Ανώνυμος είπε...

πολυ καλο. δειτε και αυτο
http://tplaneteu.blogspot.com/2012/01/favicon.html

Unknown είπε...

ΑΠΛΑ ΜΑΓΚΑΣ !! ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ !

Ανώνυμος είπε...

File eisai 8eos...sthn arxh den mou bghke giati eixa balei diastaseis 32x32 alla me diastaseis 16x16 ola teleia...Thanks!!!

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλώ το σχόλιό σας να είναι σχετικό με την παραπάνω ανάρτηση.
Γενικές απορίες μόνο στη σελίδα μας στο facebook.

 
© Copyright 2009-14 bloggertips.gr | All rights reserved. | Επικοινωνία | LK Magazine v2 from Lasantha | Πίσω στην ΚΟΡΥΦΗ | | Subscribe in a reader (Google,Yahoo κα)

* free blogger tips,tricks,gadgets,widgets,templates,themes,help,hacks,design,domains,xml,html,blogspot.gr *