Latest Blog News: Διαβάζετε πάντα και τα ΣΧΟΛΙΑ των αναρτήσεων!

Κάντε να χιονίζει μέσα στο blog σας!


Print Friendly and PDFPrintPrint Friendly and PDFPDF

Το trick που θα σας πω σήμερα το πήρα από το πολύ καλό blog "Techn-All-Ogy" που επιμελείται ο φίλος TeO`.
Με είχε ρωτήσει και ένας φίλος πως γίνεται να χιονίζει μέσα στο blog του και μας είπε τον τρόπο ο TeO`.Σκέφτηκα λοιπόν μιας κι είναι περίοδος εορτών να σας το δείξω.
Για να κάνετε να χιονίζει μέσα στο blog σας ,ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

1) Σύνδεση στον λογαριασμό σας από τον blogger.com
2) Διάταξη>Στοιχεία σελίδας>Προσθήκη gadget>HTML/JavaScript
3) Επικολλήστε εκεί μέσα τον παρακάτω κώδικα:


<script src="http://snow-effect.googlecode.com/files/snow.js" type="text/javascript"></script></a>


4) Αποθήκευση

Καλό είναι να τοποθετήσετε το gadget είτε τελευταίο στη μπάρα με τα υπόλοιπα ή κάτω από τις αναρτήσεις, για να μη σας δημιουργήσει κενό.

Αν έχετε κάτι να πείτε αφήστε μου ένα σχόλιο.

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

13 comments:

ThePlace4Djs είπε...

file mou seuxaristw poly..egw sto eixa zitisei..vasilisgiotis.blogspot.com einai to blog mou..8a i8ela na mou peis pws mporw na to kanw pio entono k na peftoun pio polles mpales..seuxaristw k pali k sou euxomai oti kalytero!!to mail mou einai giovasilis@hotmail.com

Ανώνυμος είπε...

Δε νομίζω να αλλάζει, αλλά πάτησα το link που δίνεται μέσα στον κωδικό και βγάζει κάτι, όμως δε μπορώ να καταλάβω από τις γνώσεις μου αν χρησιμεύει κάπου. Ίσως ο Γιάννης να ξέρει.

bloggertips.gr είπε...

σιγουρα γινεται αλλα δεν μπορουμε να το κανουμε εμεις.ο κωδικας ειναι ανεβασμενος στο http://snow-effect.googlecode.com/files/snow.js .εκει λογικα υπαρχει μια ρυθμιση οπου μπορεις να μεγαλωσεις και το μεγεθος.αλλα εγω δεν εχω δικο μου server για να τον ανεβασω οποτε δεν γινεται κατι.

ekabitis είπε...

Πολύ καλό αλλά όπως είπαν και τα άλλα παιδιά χρειαζόταν να ήταν λίγο ...πυκνότερο το χιόνι.
Το έψαξα λίγο και από το http://code.google.com/p/snow-effect/
βρήκα κάποιους κωδικούς html, αλλά μέχρι εκεί. Οι γνώσεις μου δεν μου επιτρέπουν να προχωρήσω παρακάτω. Ίσως μπορείς να βοηθήσεις εσύ φίλε John!
Καλή σας μέρα.

bloggertips.gr είπε...

καλα ekabiti μην νομιζεις οτι εχουμε και μεγαλη διαφορα γνωσεων.σχεδον στο ιδιο επιπεδο ειμαστε.
δεν εψαξα στο λινκ αυτο γιατι ακομα και να βρω κατι μετα πρεπει να το ανεβασω καπου κι γινεται μπερδεμα....αστο αφησουμε ετσι καλυτερα.
καλη μερα να εχεις

to alataki είπε...

Σε λάθος ανάρτρηση σχολίασα, το ξαναγράφω. Το χιόνι όμορφο, αλλά καθυστερεί το άνοιγμα της σελίδας. Κάτι άλλο χριστουγεννιάτικο υπάρχει;

bloggertips.gr είπε...

Καλησπέρα alataki,

οντως καθυστερει και αυτος ειναι ο λογος που δεν το εχω βαλει και εγω.
παντως οτι αλλο μικρο widget-στολίδι θα σας το γράψω.
καλό βράδυ

GEORGEPER είπε...

JOHNPATRA ΕΙΣΑΙ ΑΡΧΗΓΟΣ ΣΕ ΟΛΑ ΣΟΥ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΜΠΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΙ ΕΚΑΝΑ ΣΤΟ GADGET ΜΕ ΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΙ ΚΑΙ ΑΝ ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΡΩΤΟΣ

bloggertips.gr είπε...

GEORGEPER,

σε ευχαριστω παρα πολυ για την υποστηριξη σου και τα καλα σου λογια.μου δινεις πολλη δυναμη για να συνεχισω αυτο που κανω.
και βεβαια μπηκα στο blog σου.
πολυ ωραιο το εφτιαξες.μπραβο.για πρωτοσελιδα υπαρχουν αρκετες σελιδες.να 2 ενδεικτικες:
http://www.gazzetta.gr/newsstand
http://www.news247.gr/Headlines.htm

καλη συνεχεια και καλες γιορτες

ΦΡΕΣΚΟ ΠΡΑΜΑ είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

bloggertips.gr είπε...

εγω σε ευχαριστω για την επίσκεψή σου φίλε.
Καληνύχτα

Menia είπε...

εμενα παντως ούτε χιόνισε, ούτε έβρεξε!!

bloggertips.gr είπε...

τωρα θα κοιταξω αν εχει καποιο λαθος το ποστ.σε ευχαριστω για την ενημερωση

καλές γιορτές και ευτυχισμένο το νέο έτος.

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλώ το σχόλιό σας να είναι σχετικό με την παραπάνω ανάρτηση.
Γενικές απορίες μόνο στη σελίδα μας στο facebook.

 
© Copyright 2009-14 bloggertips.gr | All rights reserved. | Επικοινωνία | LK Magazine v2 from Lasantha | Πίσω στην ΚΟΡΥΦΗ | | Subscribe in a reader (Google,Yahoo κα)

* free blogger tips,tricks,gadgets,widgets,templates,themes,help,hacks,design,domains,xml,html,blogspot.gr *