Latest Blog News: Διαβάζετε πάντα και τα ΣΧΟΛΙΑ των αναρτήσεων!

Βγάλτε φωτογραφία την ...οθόνη σας!


Print Friendly and PDFPrintPrint Friendly and PDFPDF

Όταν βλέπετε στο internet κάτι και θέλετε να το στείλετε κάπου τι κάνετε?
Φαντάζομαι ότι δεν τραβάτε φωτογραφία με την κάμερά σας, γιατί αν το κάνετε αυτό...
Σήμερα σας έχω τη λύση.
Δείτε πως αποθηκεύετε σε φωτογραφία την οθόνη του υπολογιστή σας ή ένα μέρος από την οθόνη.
Για παράδειγμα έτσι έχω βγάλει αυτή την φώτο: http://i26.tinypic.com/34s058z.jpg

Λοιπόν ας πούμε ότι βρίσκεστε στο site μου (όπως είστε τώρα δηλαδή) και θέλετε να βγάλετε φωτογραφία την εικόνα.

Απλά πατήστε ταυτόχρονα στο πληκτρολόγιό σας το PRTSC_SYSRQ μαζί με το CTRL.

Το CTRL ξέρετε που είναι.
Το PRTSC_SYSRQ είναι κάπου πάνω δεξιά κοντά στο PAUSE BREAK ή στο DELETE.

Να ένα πληκτρολόγιο που βρήκα:


Δίπλα στα κουμπιά που λέω σας έχω βάλει κόκκινο και κίτρινο θαυμαστικό.
(μην γελάτε' απλά δεν σκέφτηκα άλλον τρόπο για να σας δείξω ποια κουμπιά εννοώ)

Αφού τα πατήσετε, ανοίγετε το πρόγραμμα Ζωγραφικής.

Το πρόγραμμα Ζωγραφικής υπάρχει σε όλους τους υπολογιστές.

Αν δεν ξέρετε που είναι πατήστε Έναρξη>Προγράμματα και Βοηθήματα για να το βρείτε.

Πάνω στις καρτέλες του προγράμματος της Ζωγραφικής πατήστε Επεξεργασία και Επικόλληση.

Και ξαφνικά θα δείτε την φωτογραφία από την οθόνη του υπολογιστή σας.

Έπειτα μπορείτε να την επεξεργαστείτε με τις δυνατότητες που σας παρέχει το πρόγραμμα.

Τέλος μην ξεχάσετε να την αποθηκεύσετε σαν νέο αρχείο.

Τώρα μπορείτε να την ανεβάσετε στο tinypic και να την κάνετε ότι τη θέλετε.

Καλή σας μέρα!

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

11 comments:

hackaday είπε...

Σου εύχομαι να περάσεις καλά το δεκαπενταύγουστο.

bloggertips.gr είπε...

@hackaday

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου.

Σου εύχομαι να έχεις ότι επιθυμείς και πάνω από όλα υγεία.

zed είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ!

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Το έψαξα και το βρήκα κατευθείαν εδώ...Ευχαριστώ!!!

Δια Βίου Ανέλιξη ΚοινΣΕπ είπε...

πολυ εξυπνο

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδια ...εγω εχω λαπτοπ ...ΤΟSHIBA... και δε μπορω να το κανω αυτο ...διοτι υπαρχουν 2 κουμπια 1.END_SYSRQ και 2.END_PRTSC....και δεν ξερω τι να κανω ....://

Ανώνυμος είπε...

Εμμ κι εγω εχω το ΤOSHIBA Satellite C50D-A-133 και μπορω να το κανω γτ δεν εχω το END_SYSRQ και το END_PRTSC δεν ξερω τι να κανω :/ ... μηπως ξερετε??

Ανώνυμος είπε...

*δεν μπορω ... (λογο βιασινης χδ)

Ανώνυμος είπε...

Θέλω βοήθεια δν γίνετε ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΠΤ παρακαλω βοηθήστεε!

Ανώνυμος είπε...

παρα πολυ καλο!

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλώ το σχόλιό σας να είναι σχετικό με την παραπάνω ανάρτηση.
Γενικές απορίες μόνο στη σελίδα μας στο facebook.

 
© Copyright 2009-14 bloggertips.gr | All rights reserved. | Επικοινωνία | LK Magazine v2 from Lasantha | Πίσω στην ΚΟΡΥΦΗ | | Subscribe in a reader (Google,Yahoo κα)

* free blogger tips,tricks,gadgets,widgets,templates,themes,help,hacks,design,domains,xml,html,blogspot.gr *