Latest Blog News: Διαβάζετε πάντα και τα ΣΧΟΛΙΑ των αναρτήσεων!

ΠΩΣ ΒΓΑΖΩ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ BLOG ΜΟΥ? (make your blog profitable)


Print Friendly and PDFPrintPrint Friendly and PDFPDF

Υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να έχει κάποιος σήμερα ένα σταθερό μηνιαίο εισόδημα από το site του.
Πάντα το μηνιαίο εισόδημά του, είναι ανάλογο της επισκεψημότητας του site. Με βάση τα δικά μου έσοδα από το site και όλη την εμπειρία μου πάνω στο θέμα, έχω υπολογίσει, ότι χονδρικά τα έσοδα σας σε Ευρώ θα είναι το 1.00% - 5.00% των επισκεπτών σας. Δηλαδή αν σε έναν μήνα είχατε 10.000 ξεχωριστούς επισκέπτες, χρησιμοποιώντας τους παρακάτω τρόπους, θα μπορούσατε να βγάζατε από 100.00Ε εως και 500.00Ε τον μήνα. Παίζει επίσης ρόλο και ο ανταγωνισμός που έχετε από άλλα sites, καθώς και το επιχειρηματικό πνεύμα σας.
Παρακάτω σας έχω αριθμήσει τους τρόπους με τους οποίους θα μπορείτε να βγάζετε λεφτά από το site σας.

1) ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο συνηθέστερος, καλύτερος, αλλά και δυσκολότερος τρόπος για να έχετε έσοδα από το site σας. Διαφημίστε άλλους (επιχειρήσεις ή και sites)

Δεν ξέρετε πόσο να χρεώσετε την μηνιαία διαφήμιση στο μέσο σημείο του site σας? Σας έχω τη λύση. Έχω βγάλει μια σταθερά, την 533.33 . Διαιρέστε τους μηνιαίους διαφορετικούς επισκέπτες σας με το 533.33 και το αποτέλεσμα της διαίρεσης θα είναι η φυσιολογική χρέωση ενός μήνα διαφήμισης κάποιου στο μέσο σημείο του site σας.

Για παράδειγμα δείτε στο http://www.bloggertips.gr/2009/09/johnpatra-blog-advertise-here.html τις δικές μου χρεώσεις

Το γνωστότερο πρόγραμμα διαδημίσεων είναι το http://www.google.com/adsense/. Μελλοντικά θα ακολουθήσει ειδική ανάρτηση για αυτο.


2) ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΑΠΟ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

Τα λεγόμενα affiliate programs. Εδώ πληρώνεσαι με προμήθεια/ποσοστό από τα προϊόντα που θα πουληθούν μέσα από την ιστοσελίδα σου. Ακούγεται πολύ δίκαιο και είναι, αλλά αυτός ο τρόπος συμφέρει τον διαφημιζόμενο πιο πολύ και όχι εσας. Εμάς, τους διαφημιστές μας συμφέρει ο πρώτος τρόπος. Γιατί με τον πρώτο τρόπο, έχουμε ένα στάνταρ ειδόσημα, ενώ με τα affiliates programs μπορεί να διαφημίζουμε πολύ καιρό κάποια προιόντα και να μην πουληθεί κανένα, με αποτέλεσμα να μην κερδίσουμε τίποτα.

Affiliate programs μπορούμε να βρούμε σε πολλά sites. Ακόμα και εγώ έχω ένα πολύ απλό (βλ. http://www.johnpatra.gr/p/affiliates.html )

Τα μεφαλύτερα και τα πιο διαδεδομένα είναι τα ακόλουθα:

http://www.ricardoaffiliate.gr/ (5.00Ε για κάθε εγγραφή - 0.10Ε για κάθε κλικ)

affiliate δίκτυο (Πολλά προιόντα - πολλές τιμές)

http://www.bet365affiliates.com/ui/pages/affiliates/ (Προμήθεια για κάθε πελάτη που συστήνεις εφ'όρου ζωής!)

ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΑ AFFILIATE ΔΙΚΤΥΑ ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ http://www.bloggertips.gr/2011/05/blog-site.html

3) ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ SITE

Όλα τα sites παρέχουν κάποιες υπηρεσίες. Μπορείτε να τις εμπορευματοποιήσετε εως έναν βαθμό*. Για παράδειγμα εγώ έχω φτιάξει τα Premioum Services, που απευθύνονται σε αυτούς που θέλουν από εμένα προσωπική, επαγγελματική ενασχόληση μαζί τους και γρήγορη λύση των προβλημάτων τους. Ο καθένας μας θα κρίνει πόσο θα χρεώνει τις υπηρεσίες του. Κοιτάξτε και τις χρεώσεις των ανταγωνιστών σας, ώστε να κάνετε τις τιμές σας ανταγωνιστικές και όχι εξωπραγματικές!

*Προσέξτε μην τα εμπορευματοποιήσετε όλα και χάσετε τους επισκέπτες σας.

4) ΔΩΡΕΕΣ

Η δωρεά δεν είναι ζητιανιά!
Το λέω και το επισημαίνω αυτό γιατί υπάρχει μια άκρως λανθασμένη αντίληψη στην Ελλάδα ότι η δωρεά είναι ζητιανιά. Στο εξωτερικό αντιμετωπίζεται πολύ διαφορετικά. Με την προσθήκη ενος donate button δίνεις τη δυνατότητα στους επισκέπτες σου, να σε ανταμείψουν (αν φυσικά το επιθυμούν) για τη δουλειά σου. Αυτοί θα σε αξιολογήσουν και ανάλογα με την οικονομική τους δυνατότητα θα σε επιβραβεύσουν για το έργο σου. Ειδικά αν κρατάτε στενή σχέση με τους επισκέπτες σας, πρέπει να τους δώσετε τη δυνατότητα να σας ανταμείψουν. Για να καταστήσετε δυνατή μια δωρεά θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε το donate button του paypal. Είναι περιττό να πω ότι είναι υπερ-ασφαλές και για αυτό άλλωστε έχει 500 εκ. μέλη παγκοσμίως. Ανοίξτε λογαριασμό και θα σας φανούν χρήσιμες και οι άλλες υπηρεσίες που παρέχει. Αν φοβάστε να δώσετε πιστωτικές μπορείτε να βάλετε μια pre-paid card και να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο.

Περισσότερες πληροφορίες για το paypal μπορείτε να διαβάσετε από το http://www.bloggertips.gr/2010/10/paypal-donation-button-widget.html

Άλλο ένα site που μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για δωρεές είναι το http://www.zaypay.com/ το οποίο έχει πρωτοποριακές υπηρεσίες, όπως π.χ. να στέλνει κάποιος ένα sms στον τάδε αριθμό και να πηγαίνουν αυτομάτως στον λογαριασμό σας 1.50Ε για κάθε sms που στάλθηκε.


Ελπίζω να σας βοήθησα. Το σχόλιό σας, είναι η επιβράβευσή μου!

Keep Blogging
johnpatra

Υ.Γ.: Κάθε μέρα δέχομαι πάνω από 5 mails που μου ζητάτε να γράψω ποστ για το ένα ή το άλλο. Όπως καταλαβαίνετε, δεν γίνεται να φτιάξω ποστ για όλους και έτσι αποφασίζω να ανεβάσω ποστ, όταν βλέπω ότι μου έχουν ζητήσει πολλοί το ίδιο. Για παράδειγμα, την σημερινή μου ανάρτηση, μου την έχουν ζητήσει πάνω από 15 άτομα. Το λέω αυτό, για αυτούς, που ενώ μου έχουν ζητήσει κάτι, δεν βλέπουν να το γράφω.

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

38 comments:

alexis adam/contemporary jewells&design είπε...

ολα καλα ρε φιλε, αλλα εχω μια απoρια εδω και 3 χρονια:πως αθξανεται αυτη η γαμ... επισκεψιμοτητα?

Voltsek είπε...

Πολύ ενδιαφέρον το post. Τώρα τελευταία το ψάχνω πολύ το θέμα αυτό.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΓΧΟΣ.
ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΟΥ.

thanos είπε...

den xero den mou fenete kai toso eukolo to olo thema... kai genika ti xrimata na vgalo apo ena blog me diafora themata pou den enfiaferoun kai polous... exo se 3 mines 8000 episkepsimotia...

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΕΧΩ ΕΝΑ BLOG ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΝΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΦΙΕ ΜΟΥ, ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΠΑΤΑΣ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΜΙΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΝΑ ΤΗΝ ΒΓΑΖΕΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ. ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΗ Η ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΣΟΥ. ΘΑ ΜΠΩ ΠΑΛΙ ΝΑ ΔΩ. ΠΑΡΕΠΙΠΤΟΝΤΩΣ ΤΟ SITE ΣΟΥ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ!

bloggertips.gr είπε...

@ alexis adam/contemporary jewells

το μονο που εχω να σε συμβουλεψω ειναι να αντιγραφεις σπανια αναρτησεις απο αλλου, να εχεις το δικο σου στιλ και να γραφεις αναρτησεις με μερακι. και αργα ή γρηγορα θα έθουν τα επιθυμητα αποτελεσματα σε θεματα επισκεψημοτητας.

bloggertips.gr είπε...

@Voltsek είμαι σίγουρος ότι θα φανεί χρήσιμο σε πάρα πολλούς.

bloggertips.gr είπε...

@JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS να σαι καλά φίλε μου. γελάω καθημερινά από το blog σου. καλη συνεχεια

bloggertips.gr είπε...

@thanos αν το χειριστεις καταλληλα, τα παντα μπορεις να κανεις. η επισκεψημοτητα σου δεν ειναι τοσο ασχημη παντως..

και παρακαλω οχι ξανα greeklish

bloggertips.gr είπε...

@Ανώνυμος
σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια.

για την απορια σου δες στο http://www.johnpatra.com/2009/07/links-blog_20.html

R3C STUDIOS είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ!!!!! ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΤΙ? ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΒΛΟΓ ΜΟΥ ΠΑΝΩ ΑΡΙΣΤΕΡΑ?

expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!! :D

Ανώνυμος είπε...

εχω ενα βλογκ που κατεβαζεις ταινιες κλπ και θελω να βαλω ή ντονατε μπατον ή διαφημησεις. Τι μπορω να κανω για να μην με πιασουν ? και γενικως να μην εχουν ευκολα τα στοιχεια μου ? δηλαδη δεν θελω ουτε διευθηνση κλπ οπως γοογλε αντσενσε

σορρι που τα γραφω ετσι αλλα λεει οχι αγγλο-ελληνικα :P

bloggertips.gr είπε...

@karakaksa από την επεξεργασία html ψάξε για αυτούς τους κωδικούς. θα έχουν μείνει ανοιχτά κάποια tags.

bloggertips.gr είπε...

@Ανώνυμος

1) ποιο blog έχεις, γιατί ψάχνω να βρω κι άλλες πηγές για να κατεβάζω.
αν δεν θες να πεις δημοσίως στείλε το μου στο info@johnpatra.gr

2)την adsense αστην γιατί δεν είναι καλη. Βάλε το http://www.ricardoaffiliate.gr/ ή το http://affiliate.linkwise.gr/index.html?super_affiliate_code=cd480 τα οποία είναι καλα..

Αλλά θα πρέπει να δώσεις διευθυνση.
και για donate button που γίνεται από paypal δεν χρειάζεται μόνο διεύθυνση, αλλά και αριθμος πιστωτικης. Έτσι κι αλλιως αυτοί είναι άσχετοι με αυτους που κλείνουν blogs επειδη ανεβαζουν "παρανομα" ταινίες.

Wellness-Health and Beauty είπε...

εξαιρετική ανάρτηση!!!!με βοήθησε πάρα πολύ και μου έδωσες και κάποιες ιδέες,να είσαι πάντα καλά!!!!

bloggertips.gr είπε...

@Wellness-Health and Beauty σε ευχαριστω. καλη συνεχεισ

matthaios είπε...

Καλησπέρα είμαι σε νηπιακό επίπεδο...δηλαδή να με κλαινε οι ρεγγες..εχω την advense..πως μπορώ να βάλω κάτι αλλο..το ρικαρντο δηλαδή..πες μου και θα καταλάβω..
Σε ευχαριστω πολυ!

bloggertips.gr είπε...

@matthaios o Krhs α δεν ειναι καθολου δυσκολο φιλε μου. απλα ακολουθεις τα βηματα απο το ricardoaffiliate.gr και εχε υποψην σου οτι θα εχεις αριστη εξυπηρετηση απο το πρωσοπικο του ricardo.

Μη μου πεις είπε...

και πως πληρώνεσαι εσύ από το ricardo ?
έχω βάλει κι εγώ διαφημίσεις του ricardo όπως είπες .. και τώρα δεν ξέρω πως θα γίνει να με πληρώσουν ...

lucozate είπε...

Γεια σου φίλε μου. Έχω το blog http://thrilos-ole.blogspot.com/ (αθλητικού περιεχομένου) και διαβάζοντας το συγκεκριμένο post σκέφτομαι να βάλω το http://www.bet365affiliates.com/ui/pages/affiliates/ Η απορία μου είναι μπαίνοντας στην online φόρμα αίτησης του bet365 αν θα πρέπει ο blogger-συνεργάτης τους να είναι επαγγελματίας ή εταιρεία με ΑΦΜ ή μπορεί να είναι και απλός ιδιώτης. Επίσης γνωρίζεις αν τα πιθανά έσοδα φορολογούνται ?
Σ ευχαριστώ για το χρόνο σου.

bloggertips.gr είπε...

για την bet365 δεν εχω ιδεα.
αλλα εγω στο παρελθον χρησιμοποιησα το αντιστοιχο της bwin.
και φανταζομαι πανω-κατω τα ιδια θα ειναι.
ε λοιπον για να σου στειλουν τα λεφτα, πρεπει να κοψεις τιμολογιο-παραστατικο. μπορεις να βρεις απο καποιον γνωστο σου αν δεν εχεις ο ιδιος οπως εκανα εγω.

socialinn είπε...

Καλημέρα φίλε!Επισκέφτηκα το site σου σήμερα κατόπιν έρευνας που έκανα για ένα θεματάκι που αντιμετωπίζω στο δικό μου blog.Καθότι και εγώ αρχάριος θα ήθελα να ρωτήσω τι ακριβώς πρέπει να κάνω στον κώδικα της html για να βγαίνουν οι αναρτήσεις μου όπως οι δικές σου?Δηλαδή φωτογραφία μια παράγραφο και μετά read more.. Και το δεύτερο που θα θελα είναι να μου πεις ποιο κατά την άποψη σου είναι το καλύτερο gadgetaki για φόρμα επικοινωνίας γιατί έβαλα ένα και δε δουλεύει.Δε πηγαίνουν τα μηνύματα των αναγνωστών στο e-mail που έδωσα. Αυτα τα ολίγα αν και είμαι σίγουρος πως θα επανέλθω με νέες απορίες γιατί όπως είπα είμαι σε πολύ αρχικο στάδιο..Ευχαριστώ προκαταβολικά!
ΥΓ: Το site σου πολύ περιποιημένο!

bloggertips.gr είπε...

για φορμα επικοινωνιας δες http://kontactr.com/ ή http://www.emailmeform.com/

για αυτοματο read more δες στο http://www.bloggertips.gr/2011/04/read-more-2-blogger.html

Unknown είπε...

kalispera!! Dimosieysa to banner sou sto blog mou! an thes mporeis na to episkeytheis kai esi! filia

http://rip-people.blogspot.com/

bloggertips.gr είπε...

odet thanks σε εβαλα στα φιλικα

Sophia είπε...

Πολλά συγχαρητήρια, πραγματικά με έχεις βοηθήσει πολύ με το blog μου. Μόλης έβαλα το μπανεράκι σου. Αυτό είναι το blog μου. http://xeiropoihma.blogspot.com/

VresTrapezi.gr είπε...

Ωραίο το άρθρο σου αλλά θα ήθελα να σε ρωτήσω αν υπάρχει κάποιος τρόπος για να βγάζεις χρήματα από το μπλογκ αλλά να μην δώσεις τον αριθμό πιστωτικής κάρτας

Ευχαριστώ
Κώστας

giannis είπε...

καλησπέρα να ρωτήσω υπάρχει περίπτωση να γίνει καμια στραβή και να χρεωθεί ο λογαριασμός μου γιατί είμαι 16 χρόνον και φοβάμαι λίγο μην μπλέξω και τους γονείς μου

Ανώνυμος είπε...

gia sas egw xrisimopio kai enan alo tropo gia na vgazo lefta opou exw diapistosi oti odos doulevi xoris kamia epivarinsi xrimatiki I kai xasimo xronou to site einai http://www.neobux.com/?rh=7A696C6F77 to site einai sta ellinika kai exei elliniko foroum. kala kerdi se olous sas :)
signomi gia ta GREEKLISH mou den girnah to pliktrologio sta ellinika

lifechanger είπε...

Να προσθέσω επίσης το adf.ly πολύ καλό για blog που έχουν αρκετή κίνηση ή για blog που έχουν αρχεία για download.

adf.ly βγάλτε όλοι χρήματα απο το blog σας!
http://adfly-makemoney.blogspot.com/

Είναι αλήθεια μπορείτε να βγάλετε χρήματα για κάθε επισκέπτη στο blog σας ή στην ιστοσελίδα σας!Μόλις μεταφέρετε το blog σας στο Adf.ly κάθε φορά που κάποιος επισκέπτεται το blog σας θα βλέπει ένα διαφημιστικό για 5 δευτερόλεπτα και στη συνέχεια ένα μικρό ποσό θα πιστώνεται στο λογαριασμό σας.


Πως λειτουργεί ;

Αρχικά πάτε στο adf.ly http://adfly-makemoney.blogspot.com/ και κάνετε εγγραφή στη υπηρεσία. Η εγγραφή είναι πολύ εύκολη.Μετά την εγγραφή σας πηγαίνετε στην καρτέλα tools και website entry script.Mε ένα απλό copy paste και προσθήκη στο gadget HTML/JavaScript του blogger είσαστε έτοιμοι να αρχίσετε να βγάζετε λεφτά!


Πόσα χρήματα θα βγάζω;

Tο CPV (Cost Per View) για Ελλάδα είναι περίπου $4 ανα 1000 εμφανίσεις (impressions). Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε δυο επιλογές: Interstitial ή top banner.


Πως πληρώνομαι ;
Το ελάχιστο ποσό πληρωμής είναι $5.00. Μπορείτε να πληρωθείτε μέσω paypal ή AlertPay.Αν δεν συμπληρώσετε τα 5.00$ μέσα σε ένα μήνα το ποσό σας μεταφέρεται στον επόμενο μήνα!


'Ενα παράδειγμα εδώ http://adfly-makemoney.blogspot.com/



ΚΑΛΑ ΚΕΡΔΗ!

Ανώνυμος είπε...

ευχαριστώ πολύ!! Με βοήθησες πολύ. Περιμένω τα σχόλια σας και τις ιδέες σας για το blog μου. Είναι www.holaispania.blogspot.com

Zoey είπε...

εχεισ καλές συμβουλέσ γενικότερα!

συνέχισε το καλό έργο

Unknown είπε...

http://www.neobux.com/?r=texnikos400

Positive Junkie είπε...

Γενικα με μπερδευουν ολα αυτα περι επισκεψιμοτητας και διαφημισεων κτλπ ....Πολυ ενδιαφερουσα αναρτηση ομως !! Με βοηθησε πολυ !!

Unknown είπε...

ευχαριστώ πολύ με βοήθησες αρκετά !!!

nikos είπε...

Καλησπέρα, ενδιαφέρον θέμα. Aν σας ενδιαφέρει να βγάζετε free Bitcoins μέσω ίντερνετ, μπορείτε να μάθετε εδώ http://grigoralefta.blogspot.gr/
Αυτή η μέθοδος δουλεύει πραγματικά,και σίγουρα μπορεί ο καθένας να βγάλει λεφτά έτσι.

Σακης είπε...

Καλησπέρα φίλε, για να στήσω site χρειάζεται να επικοινωνήσω με τον λογιστη μου; ενδιαφερομαι να κανω ενα απλο site που να γράφω διάφορα άρθρα...όχι eshop και τετοια...τι θα με συμβουλευες; Επισης..να αγορασω ιστοσελιδα ή να το ανεβασω σε wordpress; η πληρωμή σε αυτά πάει ανάλογα την επισκεψιμότητα;

Hlias είπε...

Καλησπέρα.
Συγχαρητήρια για την ιστοσελίδα σου, έχει πολύ ενδιαφέροντα θέματα. Θα σου ήταν εύκολο να εξιχρονηση το συγκεκριμένο άρθρο με της τελευταίες εξελίξεις και επίσης ένα blog σαν αυτό http://apokaliptikignosi.blogspot.gr/ θα μπορούσε να μπει σε affiliate programs?
Ευχαριστώ

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλώ το σχόλιό σας να είναι σχετικό με την παραπάνω ανάρτηση.
Γενικές απορίες μόνο στη σελίδα μας στο facebook.

 
© Copyright 2009-14 bloggertips.gr | All rights reserved. | Επικοινωνία | LK Magazine v2 from Lasantha | Πίσω στην ΚΟΡΥΦΗ | | Subscribe in a reader (Google,Yahoo κα)

* free blogger tips,tricks,gadgets,widgets,templates,themes,help,hacks,design,domains,xml,html,blogspot.gr *