Latest Blog News: Διαβάζετε πάντα και τα ΣΧΟΛΙΑ των αναρτήσεων!

Το Forum του Bloggertips.gr - Φτιάξε Forum για τη σελίδα σου!


Print Friendly and PDFPrintPrint Friendly and PDFPDF



Σήμερα ξεκινά με νέα ενότητα για το bloggertips.gr! 
Έφτιαξα ένα forum -το forum των bloggers- όπου ευελπιστώ να γίνει ένας χώρος αλληλοβοήθειας ανάμεσα στους bloggers και ένας χώρος ελεύθερης διάδοσης γνώσεων και ιδεών σχετικά με τα blog μας.

Για να μπορείς να αναρτείς θέματα στο forum, θα πρέπει να γίνεις μέλος. Ένα λεπτό θα σου πάρει να γίνεις μέλος, από πάνω δεξιά που λέει 'Register'

Θα χαρώ πολύ να σε δω εκεί!!!

http://forum.bloggertips.gr/

~ ~ ~ | ~ ~ ~ | ~ ~ ~

Αν θες να φτιάξεις και εσύ ένα Forum, είναι πολύ εύκολο, το κάνεις από το http://www.nabble.com/ και συγκεκριμένα από το http://n5.nabble.com/free-forum.html
Μάλιστα βλέπω ότι εκτός από forum μπορείς να φτιάξεις και πολλά άλλα, αλλά δεν με ενδιαφέρουν προς το παρόν. Επίσης για όποιον θέλει να το ψάξει πολύ το θέμα, μπορεί να δει πολλά sites για δημιουργία forum -και όχι μόνο- από το http://www.forum-software.org/vote-for-best-forum-software-of-2011.


Copyrights: http://www.bloggertips.gr/

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

6 comments:

Billeclipse είπε...

Gia ri3e kai mia matia sto http://www.forumotion.com pados oraios to forum einai oti prepei!

bet and win είπε...

ωραίο !!!

Ανώνυμος είπε...

παιδιά, ξέρετε αν υπάρχει κάπoιο φορουμ ΧΩΡΙΣ να σου εμφανίζει διαφημίσεις?

skoutas είπε...

καλημερα τζον και σε ολων τον κοσμο σου
εχω μια απορεια δεν ειμαι και πολυ σχετικος αλλα φτιαχνω ενα δευτερο μπλογκ πιο πολυ για ενημερωση σε οποιον ενδιαφερεται και εφτιαξα ενα φορουμ αλλα δεν μπορω να το κολησω σε μια σελιδα που να γραφει φορουμ και να σε παραπεμπει στη σελιδα του φορουμοπως γινεται σε σενα για πες μου που πρεπει να στειλω το λινκ του φορουμ Ευχαριστω θερμα

Η ΑΛΕΠΟΥ ΤΗΣ ΣΤΟΥΤΓΚΑΡΔΗΣ είπε...

Την καλημέρα μου σε όλους όσους παρακολουθούν την σελίδα αυτή...Μπορώ να πώ πως βρήκα κάποια πράγματα,τα οποία θα χαρακτήριζα απο αρκετά ως πολύ χρήσιμα...Έχω φτιάξει ένα μπλόγκ μέσα απο το blogger...και είμαι σε μία φάση που θέλω να προσθέσω και φόρουμ...το οποίο όμως θα ήθελα να το έχω άμεσα συνδεδεμένο με το μπλόγκ...Δεν φαντάζομαι οτι είναι κάτι το ιδιαίτερα δύσκολο....όμως δεν έχω πραγματικά ιδέα για το πώς θα μπορούσα να κάνω κάτι τέτοιο...Ζητώ την βοήθεια οποιουδήποτε θα μπορούσε να μου δείξει τον τρόπο ώστε να βρώ λύση στο πρόβλημά μου....Ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιον απο όλους εσάς μου δώσει την οποιαδήποτε βοήθεια...!!!

MOUTAKI E. είπε...

ωραίο!!! έκανα ήδη!!! τέλειο!!! ..άντε καλή μου αρχή :)

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλώ το σχόλιό σας να είναι σχετικό με την παραπάνω ανάρτηση.
Γενικές απορίες μόνο στη σελίδα μας στο facebook.

 
© Copyright 2009-14 bloggertips.gr | All rights reserved. | Επικοινωνία | LK Magazine v2 from Lasantha | Πίσω στην ΚΟΡΥΦΗ | | Subscribe in a reader (Google,Yahoo κα)

* free blogger tips,tricks,gadgets,widgets,templates,themes,help,hacks,design,domains,xml,html,blogspot.gr *