Latest Blog News: Διαβάζετε πάντα και τα ΣΧΟΛΙΑ των αναρτήσεων!

Free Blog Statistics - Βρείτε τα στατιστικά του site σας


Print Friendly and PDFPrintPrint Friendly and PDFPDF

Καλησπέρα.

Δεν υπάρχει κάποιος που να έχει site και να μην κοιτάει τους επισκέπτες του.Ακόμα και να λέει ότι δεν τον ενδιαφέρουν λέει ψέματα.Αργά η γρήγορα θα μπει να κοιτάξει τα στατιστικά του blog του και να δει κατά πόσο αντίκρυσμα έχουν τα άρθρα του στον κόσμο.Ειδικά κάποιος που βλέπει το site του πιο επαγγελματικά τον νοιάζουν αρκετά.
Πως όμως θα μπορείτε να βρείτε τα στατιστικά του blog σας?
Μιλάω για πολύ αναλυτικά στοιχεία και όχι αυτούς τους απλούς μετρητές που βάζουμε στο blog μας από το hitstats.com.

Το καλύτερο από όλα είναι το Google Analytics.
Κάνετε λογαριασμό εκεί και μετά ακολουθήτε τα βήματα (τα λέει και στα ελληνικά) μέχρι να βάλετε τον κώδικα που θα σας δώσει στο blog σας.
Έπειτα θα περιμένετε μια-δυο ημέρες μέχρι να αρχίσει να δείχνει τα στατιστικά σας.
Αυτά τα στατιστικά θα μπορείτε να τα δείτε μόνο εσείς και κανένας άλλος αν το θέλετε.
Θεωρείται ότι το analytics είναι το πιο αξιόπιστο από όλα.Και αν κάποιος θέλει να βάλει διαφημίσεις στο blog σας θα σας ζητήσει να δει τα στοιχεία που δείχνει το analytics και όχι οποιοδήποτε άλλο.
Αν δεν το έχετε βάλει ακόμα 'βάλτε το.
Μερικές εικόνες:






Σαν το analytics δεν υπάρχει άλλο.Είναι το the best.
Να σας πω την αλήθεια το analytics είναι τόσο professional που το βαριέμαι.
Εγώ προτιμώ να κοιτάω τα πιο απλά.
Ένα τέτοιο είναι το Statcounter.
Είναι ότι πρέπει για απλούς bloggers.
Αν και τα λέει στα αγγλικα η διαδικασία είναι εύκολη για να το βάλετε.
Κάνετε λογαριασμό και μετά ακολουθήτε τα βήματα εως ότου θα σας δώσει τον πολυπόθητο κωδικό τον οποίον θα βάλετε και στο blog σας.
Μπορείτε να επιλέξετε αν θα δείχνει τα στατιστικά του blog σας μόνο σε εσάς ή σε όλους.
Μερικές εικόνες:




Ένα άλλο αξιόλογο είναι το Sitemeter.Έχει πολύ μικρές διαφορές από το Statcounter.Η διαδικασία για να το βάλετε ειναι εξισου εύκολη όπως στο Statcounter.Εγώ πάντως σας προτείνω το Statcounter.
Μερικές εικόνες:


Εγώ χρησιμοποιώ και τα τρία παραπάνω αλλά αυτό που κοιτάω καθημερινά είναι το Statcounter.Δεν ξέρω γιατί αλλά αυτό μου αρέσει πιο πολύ.Τα άλλα τα κοιτάω μια στη τόση.Σχεδόν όλα τα ίδια δείχνουν.Η διαφορά στα μεταξύ τους στατιστικά είναι συν/πλην 8-10%.

Επειδή θέλω να έχω μια "ολοκληρωμένη ανάρτηση" ,θα σας πω και άλλες μερικές παρόμοιες υπηρεσίες που είναι γνωστές αλλά εμένα δεν μου αρέσουν.

Το Extremetracking το βλέπω σε πολλά blogs τελευταία.Είπα να το δοκιμάσω και εγώ μια φορά αλλά δεν με ικανοποίησε.
Ένα τυχαίο παράδειγμα για το πως δείχνει τα στατιστικά είναι τα στατιστικά του kafeneio-gr

Κατά την γνώμη μου δεν έπρεπε να βρίσκεται στην σημερινή μου ανάρτηση αλλά μιας και θεωρείται ότι μετράει τις επισκέψεις του κάθε site και το κατατάζει σε μια θέση ,θα το πω.Είναι το Alexa.Μπορείτε να το βάλετε αμέσως και στο site σας από τα widgets που θα βρείτε από το siteowners/widgets.

Η σημερινή μας ανάρτηση έφτασε στο τέλος της.

Αν κανέις μας ξέρει κανένα άλλο παρόμοιο site ας μας το πει με ένα σχόλιο.

Σίγουρα μερικοί από εσάς δεν θα καταφέρουν να εγκαταστήσουν κάποιον από τους παραπάνω κώδικες με την πρώτη προσπάθεια.Πριν μου στείλει μαιλ να κάτσει να το ψάξει καλά το θέμα.Και εγώ την πρώτη φορά που πήγα να το βάλω δυσκολεύτηκα.Αλλά με λίγο ψάξιμο το βρήκα.Όποιος ψάχνει ,βρίσκει.

Φιλικά,
Johnpatra

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

6 comments:

Theogr ο κηπουρός είπε...

Το Histat που έχω εγώ. Εύχρηστο και αρκετά αναλυτικό.

bloggertips.gr είπε...

εύχρηστο ναι ,αλλά δεν έχει καμιά σχέση με τα παραπάνω.Δεν είναι τόσο αναλυτικό.

Vicky είπε...

Έχω βάλει το google analytics, τελικά ανταποκρίνεται 100% ή κάτι δεν έχω καταλάβει? π.χ. ενώ ξέρω ότι έχουν μπει απο συγκεκριμένους νομούς της Ελλάδας, δεν τους εμφανίζει στην επικάλυψη χάρτη...γιατί?

bloggertips.gr είπε...

@Vicky

κοιτα αν εχουν μπει απο την πετινιτσα καρδιτας δεν θα στο πει, έτσι ?
:)

αλλά αν θες να δεις πόσοι έχουν μπει από Αττική ή Αχαϊα, στο λεει...

Paparouna είπε...

Πόσο αξιόπιστοι είναι αυτοί οι μετρητές; είχα το νου μου τι ώρα μπήκα κ όταν το έλεγξα από το statcounter μου έλεγε οτι μπαίνω από αθήνα ενώ μένω κρήτη..

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

Ξεκίνησα με το google analytics. Το έβαλα ως html στην δεξιά στήλη του blog. Με αυτό τον τρόπο θα ελέγχει στατιστικά όλο το blog; Επίσης πρέπι να κάνω κάτι άλλο σε ρυθμίσεις γιανα ξεκινήσει; Η περιμένω 1-2 μέρες όπως γράφεις;
kathy by anthomeli

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλώ το σχόλιό σας να είναι σχετικό με την παραπάνω ανάρτηση.
Γενικές απορίες μόνο στη σελίδα μας στο facebook.

 
© Copyright 2009-14 bloggertips.gr | All rights reserved. | Επικοινωνία | LK Magazine v2 from Lasantha | Πίσω στην ΚΟΡΥΦΗ | | Subscribe in a reader (Google,Yahoo κα)

* free blogger tips,tricks,gadgets,widgets,templates,themes,help,hacks,design,domains,xml,html,blogspot.gr *