Latest Blog News: Διαβάζετε πάντα και τα ΣΧΟΛΙΑ των αναρτήσεων!

Rolling title


Print Friendly and PDFPrintPrint Friendly and PDFPDF

Ένα ωραίο εφέ για το blog σας, έχω σήμερα να σας δείξω. Είμαι ο ekabitis, και άμα μπείτε στο blog μου θα δείτε στο τίτλο της καρτέλας του browser, η λέξη *ekabitis* να ρολλάρει.


Κάτι σαν κινούμενο banner δηλαδή. Αυτό το κόλπο μου το είπε ο φίλος melwdos που έχει το site http://www.melwdos.net/. Πως γίνεται αυτό; Διαβάστε την συνέχεια.

Μπαίνουμε στον Πανόπτη μας --> Διάταξη --> Επεξεργασία HTML
Αφού κρατήσουμε back up το template μας για παν ενδεχόμενο, με το γνωστό τρόπο (Ctrl+F) ψάχνουμε να βρούμε τον κωδικό

<title><data:blog.pageTitle/></title>

Μόλις το βρούμε, παίρνουμε τον παρακάτω κώδικα, και με αντιγραφή επικόληση το βάζουμε ακριβώς από κάτω του

<script>

var repeat=1 //enter 0 to not repeat scrolling after 1 run, othersise, enter 1

var title=document.title

var leng=title.length

var start=1

function titlemove() {

titl=title.substring(start, leng) + title.substring(0, start)

document.title=titl

start++

if (start==leng+1) {

start=0

if (repeat==0)

return

}

setTimeout(&quot;titlemove()&quot;,140)

}

if (document.title)

titlemove()

</script>


Πατάμε αποθήκευση και είμαστε έτοιμοι. Όταν τώρα ανοίξετε το blog σας, θα δείτε τον τίτλο του στην κορυφή της καρτέλας να ρολλάρει. Είναι ένα όμορφο trick που κινεί την προσοχή των αναγνωστών σας.

Τέλος θα ήθελα να σας ενημερώσω για ένα καινούριο blog που δημιούργησα, σχετικό με tips & tricks, αλλά με πιο απλά θέματα. Τουλάχιστον προς το παρόν.
Η διεύθυνσή του είναι http://ekabitis-tips-tricks.blogspot.com/ . Ρίξτε μια ματιά. Ίσως κάποια από αυτά που γράφω σας ενδιαφέρουν. Επίσης μπορείτε να το βρήτε και μέσα από το ekabitis πατώντας στην menu bar πάνω πάνω το link "Tips & Tricks".


Σας ευχαριστώ πολύ.

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

24 comments:

faraona είπε...

Εχω μια ερωτησούλα.
Στα μπλογκ μου εχω ενεργοποιήσει τον ελεγχο των σχολίων μου πριν δημοσιευθούν.Κάποιος φίλος λοιπόν μπήκε να μου αφήσει ενα πολυ μεγάλο σχόλιο ...πάνω απο 600 λέξεις και του εβγαλε οτι δεν μπορεί.Προσπάθησα να αφήσω κι εγω μετά πάλι στο δικό μου ετσι για πείραμα ,ενα επίσης μεγάλο σχόλιο και δεν το δέχτηκε.Μήπως μπορείς να μου εξηγήσεις τι συμβαίνει και τι πρεπει να κάνω?
Αυτό τελικά εχει σχέση με τον ελεγχο των σχολίων που εχω ενεργοποιήσει η με κάτι άλλο?


Επίσης .Εδω και καιρό στον πανόπτη μου στην ΔΙΑΤΑΞΗ μόλις βάζω ενα νέο gadget ειναι αδύνατον να το σύρω προς τα κάτω .Πάει μόνο μία με δύο θέσεις πάνω-κάτω και αυτό εχει ως αποτέλεσμα να συσσωρεύονται στις πάνω πάνω θέσεις gadgets που χαλάνε την εμφάνιση του μπλογκ.
Ελπίζω να μη σας ζάλισα.
Ευχαριστω
Σ ευχαριστω πολυ.»

ekabitis είπε...

Faraona, για το δεύτερο ερώτημά σου, έχω παρατηρήσει και εγώ ότι παρουσιάζεται αυτό το προβληματάκι όταν συνδέεσαι με τον Google Chrome. Μπες στον πανόπτη σου με Firefox. Νομίζω ότι θα λύσεις το πρόβλημά σου.
Όσο αφορά το πρώτο σου ερώτημα, καλύτερα να απαντήσει ο ποιο ειδικός Johnpatra.

faraona είπε...

Μα με Firefox μπαίνω.
Μήπως δεν καταλαβαίνω τι εννοείτε?

ekabitis είπε...

Faraona, κατάλαβα τι εννοείς. Το παθαίνω και εγώ αλλά μόνο με τον google Chrome. Με τον Firefox δεν έχω πρόβλημα και μπορώ να βάλω τα gadgets όπου θέλω. Για προσπάθησε με κάποιον άλλο browser.

Ἀχιλλεῦς είπε...

Έχω το blog "Φωτεινός νους" ( www.foteinosnous.blogspot.com ) και όπως βλέπετε είναι 2 λέξεις ο τίτλος του blog μου, με αποτέλεσμα χρησιμοποιώντας το rolling title το τελευταίο γράμμα(ς) να κολλάει με το πρώto γράμμα του τίτλου (Φ).
Υπάρχει κάποιος τρόπος, ώστε να αφησω κάποιο κενό ανάμεσα στα 2 ακραία γράμματα του τίτλου μου;( ενν. το Φ & το ς)

ekabitis είπε...

Θεό7δωρε, βάλε αστεράκι ή παύλες ή τελίτσες ή οτιδήποτε άλλο σου αρέσει ώστε να διαχωριστεί.

faraona είπε...

ekabitis
ευχαριστω πολύ.Το δεύτερο πρόβλημα λύθηκε.Μπήκα απο αλλού οπως μου είπες και διορθώθηκαν ολα.
Αντε να δούμε τωρα και με το άλλο τι θα γίνει.
Καλό βράδυ.

Ἀχιλλεῦς είπε...

Να σαι καλά, φίλε εκβάτη!
Πάντως πολύ καλή και χρήσιμη η δευτερή σου σελίδα με τα tips.

ekabitis είπε...

Faraora, χαίρομαι που το έφτιαξες. Είναι πράγματι σπαστικό αυτό το πράγμα. Μιλάω εκ πείρας!

ekabitis είπε...

Θεό7δωρε, ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.

cobra είπε...

Όποιος ξέρει ας βοηθήσει και τον ευχαριστώ εκ των προτέρων.Τα σχόλια στην ανάρτηση δε φαίνονται.Κάτω από την ανάρτηση.Στο παράθυρο που ανοίγει για να αναρτήσεις κάποιο φαίνονται κανονικά,αλλά κάτω από την ανάρτηση όχι.Μάλλον έχουν το ίδιο χρώμα με το φόντο της σελίδας.Μπορεί να αλλάξει αυτό;

ekabitis είπε...

Cobra, αν τα σχόλια τα έχεις ρυθμίσει να φαίνονται σε παράθυρο, δεν θα φαίνονται και κάτω από την ανάρτηση.
Αν είναι ρυθμισμένο να είναι κάτω από την ανάρτηση και δεν φαίνονται, σημαίνει -όπως είπες και εσύ- ότι έχεις το ίδιο χρώμα με το template.
Πήγαινε Διάταξη-->Γραμματοσειρές και χρώματα, και ρύθμισε το χρώμα της γραμματοσειράς.
Εναλλακτικά, Ρυθμίσεις-->Σχόλια-->Προσθήκη φόρμας σχολίων, και ρύθμισε πως θέλεις να φαίνονται τα σχόλια. Όπως θα δεις έχει τρεις επιλογές. Διαλέγεις μία, και αυτή θα ισχύει.

cobra είπε...

Δε γίνεται ekabiti τα δοκιμασα όλα.Δε ξέρω έχω σπαστεί.Ανοίγεις μια ανάρτηση φαίνεται αυτός που έχει κάνει σχόλιο,πότε το έκανε,το όνομα του αλλά τα σχόλια όχι.Τέλος πάντων δε θα σκάσουμε κιόλας.

ekabitis είπε...

Cobra, απ' ότι είδα στη σελίδα σου, τα σχόλια φαίνονται κανονικά. Είναι ρυθμισμένα να ανοίγουν σε ολόκληρη τη σελίδα.

TwistedTool είπε...

Παίδες, το πρόβλημα με την αδυναμία μετακίνησης των gadgets λύνεται κάνοντας zoom out στον browser σας. ( Ctrl και - ).

Ekabitis, ευχαριστώ για το κολπάκι, θα το εφαρμόσω αμέσως τώρα :)

ekabitis είπε...

Σωστό κι αυτό TwistedTool. Άμα έχεις όμως πάρα πολλά adgets δεν σε σώζει ούτε αυτό.

Odysseas21 είπε...

Θα μποροθσα να βάλω και μια εικόνα στον τίτλο της σείδας που ρολλάρει?

bloggertips.gr είπε...

@odysseas

ΓΊΝΕΤΑΙ ΚΙ ΑΥΤΟ, ΑΛΛΑ ΑΣΤΟ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΔΥΣΚΟΛΟ

Thodoris Konsoulas είπε...

Πολύ όμορφο! Ευχαριστώ φίλε Ekabiti!

STUDIO 962 AGRINIO 96,8 MHZ είπε...

EYΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ...

ideodes είπε...

Μόλις εφάρμοσα το παραπάνω κολπάκι στο blog μου.Ευχαριστούμε για τη μετάδοση των γνώσεων που προσφέρετε!
ΕΙΣΤΕ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ!

Ο διαχειριστής του blog ΑΝΤΙ-ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ ΝΕΑ!

Unbeaten είπε...

για σας από εδώ είχα δει μια ανάρτηση που έλεγε πως όταν μπαίνουνε οι επισκέπτες στο Ιστολόγιο μου βγαίνει ένα παράθυρο κια λέει κείμενο πού γράφεις εσύ άμα καταλάβατε πιο μπορείτε να μου στείλετε το λινκ αυτής της ανάρτησης γιατί το έχω ανάγκη για το δικό μου Ιστολόγιο.

ΧΑΤΖΗΘΩΜΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ είπε...

Ευχαριστώ. Το έβαλα. Άψογο.

βλαχος είπε...

γεια σας εμενα μου βγαζει το παρακατω ξερει καποιος κατι???



Σφάλμα κατά την ανάλυση του XML, γραμμή 57, στήλη 3: The element type "head" must be terminated by the matching end-tag "".

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλώ το σχόλιό σας να είναι σχετικό με την παραπάνω ανάρτηση.
Γενικές απορίες μόνο στη σελίδα μας στο facebook.

 
© Copyright 2009-14 bloggertips.gr | All rights reserved. | Επικοινωνία | LK Magazine v2 from Lasantha | Πίσω στην ΚΟΡΥΦΗ | | Subscribe in a reader (Google,Yahoo κα)

* free blogger tips,tricks,gadgets,widgets,templates,themes,help,hacks,design,domains,xml,html,blogspot.gr *